vrijdag 11 april 2014

Paasswap



Ik had altijd al eens willen deelnemen aan een swap. 
Het leek me ontzettend spannend om iets te maken voor iemand die je niet kent. 
En natuurlijk is het ook ontzettend fijn om een verrassing te ontvangen!
Dus toen er in de Facebookgroep "Naaien voor vriendinnen" een oproep werd gelanceerd om deel te nemen aan de Paasswap, heb ik me een onmiddelijk ingeschreven.
Mijn swapmaatje was een jonge moeder die van vrolijke kleurtjes en strepen hield, maar ook graag verrast wilde worden.
Ik heb weken getwijfeld over wat ik ging maken, maar toen ik in Veritas deze tas zag, wist ik het onmiddelijk. Deze tas zou ik maken voor mijn swapmaatje.
Een heerlijk tas om te maken. Ik ben heel erg blij met het resultaat en zij hopelijk ook.
Op paasmaandag mogen we onze swappakjes openmaken... spannend!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten